* Anak jati SABAH
* Anak Bongsu dan tunggal lelaki dari 3 beradik
* 181 cm / 65 kg
* 24 Tahun
* Lahir bulan Julai, 1990
* Pelajar Sarjana Muda Kejuruteraan (Kepujian), Kejuruteraan Sivil, Universiti Malaysia Sarawak
* Graduan Diploma Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu (2010-2011)
* Graduan Sijil Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu, (2008-2010)

Saturday, February 1, 2014

:: TERUSKAN KEHIDUPAN ::

Fuyyooo... Januari dah berakhir dan kini Februari sudah menemukan kita... Rasa macam baru saja malam tahun baru kita sambut tuptuptup dah Februari... Xpala... Bumikan berputar, dan proses siang malam pun kita dah laluinya... Apapun kita kena eruskan kehidupan kita untuk mengejar impian kita....

Dan dalam pada masa yang sama jugak... Cuti B.E.E.K pun xlama lagi la akan berakhir... Ada tinggal 2 minggu lagi cuti ni... Lepas tu dah kena balik ke bumi kenyalang sana... Itupun macam2 dan banyak lagi urusan yang kena B.E.E.K selesaikan... Harap2 dipermudahkan lah urusan tu semua nanti...

Apapun korang... Selamat bercuti pada yang bercuti... Selamat bekerja pada yang bekerja... Dan Selamat beraya kepada yang beraya...

Gong Xi Fatt Choi buat kawan2 yang menyambutnya... Duit raya jangan lupa beri k... hehehe...

No comments:

Post a Comment