* Anak jati SABAH
* Anak Bongsu dan tunggal lelaki dari 3 beradik
* 181 cm / 65 kg
* 24 Tahun
* Lahir bulan Julai, 1990
* Pelajar Sarjana Muda Kejuruteraan (Kepujian), Kejuruteraan Sivil, Universiti Malaysia Sarawak
* Graduan Diploma Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu (2010-2011)
* Graduan Sijil Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu, (2008-2010)

Thursday, January 16, 2014

:: EPISOD CUTI BERMULA ::

Syukur Alhamdulillah... Tamat dah perjuangan B.E.E.K di sem 3... Segala masalah yang dihadapi dapat jugak dilalui dengan ketahanan diri... B.E.E.K akui diri memang tidak kuat tapi cuba  kuat dan bertahan sehingga penghujungnya walaupun belum sampai di penghujung... Camna tu?... Hehehe...

Apapun terima kasih kepada semua yang terus-menerus dan tidak jemu memberikan semangat, motivasi dan sokongan sepanjang B.E.E.K menjalani kehidupan ini dan sentiasa disisi diri ni...

Tentang akademik pula, syukur jugak la akademik tidak terganggu walaupun hidup dilanda macam2 masalah... Masa exam pun boleh jawab walaupun x 100% yakin dengan jawapan yang diberi tapi InShaaAllah B.E.E.K rasa bole lulus semua kali ni...Harap2 lah sebb ada misi besar lepas ni... Hehehe

So, sekarang B.E.E.K ada drumah bersama keluarga tercinta dan tetot kesayangan babah... Melepaskan kerinduan jugak dengan mereka semua setelah berjauhan beberapa bulan mengharungi cabaran2 tu...

K laa... Nak cau dulu main dengan tetot... Salam Jumaat semua... :)

No comments:

Post a Comment