* Anak jati SABAH
* Anak Bongsu dan tunggal lelaki dari 3 beradik
* 181 cm / 65 kg
* 24 Tahun
* Lahir bulan Julai, 1990
* Pelajar Sarjana Muda Kejuruteraan (Kepujian), Kejuruteraan Sivil, Universiti Malaysia Sarawak
* Graduan Diploma Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu (2010-2011)
* Graduan Sijil Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu, (2008-2010)

Thursday, December 26, 2013

:: TETOT BABAH ::

Hye korang... Haaa... Sapa2 yang sudah follow B.E.E.K kat intsagram tu mesti dah tengok gambar tetot kan?... Sapa tetot?... Sapa plak babah?... Untuk pengetahuan korang semua... Tetot tu seekor kucing betina hasil campuran darah kucing siam dan kucing parsi... Dia yang ke 4 dari 5 beradik... Tapi semua sudah dipisahkan sebb B.E.E.K punya mum n sepupu sepapat berebut nak amik kucing2 tu... So, kitorang dapat yang paling comel... Semua panggil tetot COMEL kecuali babah dia... Memandai je kan... Tapi dia memang comel la... Gemok, pendek, Betina tapi perangai macam jantan xpandai diam... Hahahaha...
Yang pandainya tetot ni... Kalau dia nak makan kan, dia akan pijak2 badan kita... Selalunya kat babah dia la... Memang habis badan babah dia kerjakan... Tapi, kalau dah xkena layan atau pura2 xkena layan... Dia bagi hadiah tau... Nak tahu apa hadiah dia bagi?... haaaa... Dia hala kan BONTOT yang comel tu kat muka kita... Kalau bernasib baik ada haruman, Kalau xbernasib baik... Ok laaaa... Hahaha... Pandai KENTUT tau ni si tetot... Jangan main2....
Tu la serba sedikit cerita tentang tetot... Nanti kalau B.E.E.K balik bercuti tengok la perkembangan dia nanti k... B.E.E.K akan kongsikan dengan anda... Sekarang tengok kat bawah ni salah satu gambar tetot...
Jap2... Babah tu sapa plak? Dari tadi B.E.E.K sebut pasal babah... Untuk pengetahuan korang... Babah tu la B.E.E.K... hahahaha... K bye...

No comments:

Post a Comment