* Anak jati SABAH
* Anak Bongsu dan tunggal lelaki dari 3 beradik
* 181 cm / 65 kg
* 24 Tahun
* Lahir bulan Julai, 1990
* Pelajar Sarjana Muda Kejuruteraan (Kepujian), Kejuruteraan Sivil, Universiti Malaysia Sarawak
* Graduan Diploma Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu (2010-2011)
* Graduan Sijil Kejuruteraan Awam, Politeknik Kota Kinabalu, (2008-2010)

Wednesday, December 25, 2013

:: DESTINASI PELANCONGAN IDAMAN ::

Korang pernah dengar Umbrella Street?... Mesti ada yang pernah dan ada yang xpernah... Yang buat2 pernah pun ada... Kan kan kan... Ni haaa... B.E.E.K mau bagi tahu kat korang2 semua... Umbrella Street ni adalah salah satu destinasi yang B.E.E.K idam2 kan dari dulu lagi... Dia terletak kat Agueda, Portugal...
Laluannya mempunyai bumbung yang bukan diperbuat daripada zink or apa2 bahan tapi ianya diperbuat daripada ratusan payung warna-warni... Fuhhh... Amat menakjubkan...

B.E.E.K sebenarnya sejak bekecimpung dalam dunia kejuruteraan (sejak 2008)ni pernah terfikir jugak nak buat satu tempat untuk destinasi pelancongan dalam negara ni... So dalam pemikiran B.E.E.K, mau buat satu laluan berbumbung daripada PAYUNG. Konon-kononnya fefeeling la kot pertama di dunia tapi bila searcah kat pacik Google... Rupanya dah ada... Sedeyh terus... Hahaha... Tapi xpa... Manala tau ianya pertama di Malaysia or Asia?... Kan kan kan... In Shaa Allah... Impian kena direalisasikan...

Apa-apapun sebelum B.E.E.K merealisasikannya 1 hari nanti... B.E.E.K nak pergi Portugal dulu untuk menyaksikan sendiri betapa cantik dan indahnya Umbrella Street ni... Harap2 ada rezeki dan peluang untuk kesana satu hari nanti... Hehehe... Manatau pulang Malaysia terus dapat JOB untuk buatkan?... Tidakkah begitu untung...

Malas lah nak cakap panjang bin lebar lagi... Korang2 semua boleh lihat sendiri gambar-gambar yang B.E.E.K kongsikan kat bawah ni k...











Macam?!... Gempak kan?!... hehehe

1 comment: